Canal d'informació
Gestión y Servicios de Paterna, S.L.U. manifesta la seua “tolerància zero” davant la comissió de qualsevol delicte i el seu compromís de lluita contra aquest. Per això comptem amb uns estàndards ètics innegociables que es recullen en el Codi Ètic i de Conducta i en el Protocol de Prevenció de la Corrupció.
- Document Codi Ètic i de Conducta: Document que defineix la filosofia i els valors de l'empresa, i estableix les normes que han de guiar el comportament de tots els-as professionals de l'organització en la presa de decisions i en el seu dia a dia.
- Document Protocol de Prevenció de la Corrupció: Document que complementa el recollit en el Codi Ètic i és d'obligat compliment per a totes les persones que formen part de la companyia.
El deure de vigilància del compliment d'aquests estàndards ètics i de la implementació d'un sistema eficaç de prevenció de qualsevol tipus de delicte que es puga cometre en el si empresarial, correspon al Comité Corporate Compliance.
Denúncies i comunicació de fets
Totes les comunicacions, tant d'empleats-des, directius-ves, membres del Consell d'Administració com de persones alienes a l'empresa, relacionades amb el Codi Ètic i el Protocol de Prevenció de la Corrupció es faran de forma confidencial i sense por de represàlies mitjançant les següents vies:
- Canal de denúncies online (Codi C05612): Denúncies
- Correu electrònic dirigit a: denuncias@serviciosdepaterna.es
- Telèfon: 96 110 82 26
Totes dues comunicacions són rebudes per un-a investigador-a extern (CARRAU CORPORACIÓ) que serà el-la encarregat-da de donar tràmit a les denúncies i comunicacions rebudes garantint la total confidencialitat.
Una vegada rebuda la denúncia, l'Òrgan de Control iniciarà una investigació per a esclarir els fets denunciats d'acord amb el Procediment de Gestió d'Incidències.