Gespa realitza les obres de reparació i millora d'una zona d'aparcament en Lloma Llarga
L'Ajuntament de Paterna ha finalitzat les obres de millora i remodelació d'una de les zones d'aparcament de Lloma Llarga, en la parcel·la situada entre els carrers Carlina i Dauradella.
Els treballs, que s'han dut a terme per part de l'empresa municipal Gestió i Serveis de Paterna (GESPA), han permés la modificació de la recollida d'aigües pluvials mitjançant rigola i reixetes de fosa.
Una altra de les millores realitzades ha sigut el reasfaltat de tota la superfície del pàrquing amb una nova capa de rodadura de 5 centímetres de grossària. També s'ha demolit i reparat part del mur perimetral per a procedir a pintar-lo posteriorment.
A més s'ha habilitat un nou accés per als vianants a la via Dauradella i s'ha aplicat pintura viària per a senyalitzar les places d'estacionament, així com els seus accessos.