Gespa celebra el Dia del Llibre convidant als seus treballadors/as a unir-se al club de lectura de l'empresa
Gestió i Serveis de Paterna s'uneix a la celebració del Dia del Llibre impulsant el seu club de lectura intern i convidant a la seua plantilla a participar en aquesta iniciativa que fomenta l'hàbit lector i la trobada entre companys i companyes.
El club es reuneix una vegada al mes en les Oficines Centrals des de principis d'any. La primera sessió va tindre lloc al febrer, en la qual es va comentar la novel·la de l'autora estatunidenca Nora Ephron “No m'agrada el meu coll”, seguida de “Les lleialtats” de l'escriptora francesa Delphine de Vigan.
En la pròxima reunió, que se celebrarà el 28 d'abril, els participants compartiran impressions sobre la novel·la japonesa “Dorayaki”.
Amb l'objectiu de facilitar l'accés als llibres proposats cada mes, des de l'empresa es promou l'ús de les biblioteques públiques del municipi, ajudant els participants que ho desitgen a inscriure's en la Xarxa Electrònica de Lectura Pública Valenciana, on es presten els llibres de manera gratuïta, tant en format paper com digital.
Així mateix, també s'encarrega de facilitar dos exemplars físics comprats en llibreries de Paterna per a compartir entre els membres del club, fomentant així el comerç local i fent costat a les llibreries de la ciutat.
Tots els exemplars que s'estan adquirint passaran a formar part d'un fons bibliogràfic disponible en Oficines Centrals, tant per a ús del club com de qualsevol treballador o treballadores interessada en la seua consulta o lectura.
Finalment, el club, amb el suport de l'empresa, també planteja realitzar activitats complementàries com a trobades amb autors locals, tallers de foment de la lectura en els centres infantils que gestiona Gestió i Serveis de Paterna, així com altres iniciatives culturals per a promoure la lectura entre la ciutadania.