La Direcció de Gestión y Servicios de Paterna S.L.U. ha decidit impulsar i difondre a tots els nivells de l'empresa la següent Política de Qualitat:
“Gestión y Servicios de Paterna S.L.U. persegueix ser reconeguda com una empresa de serveis eficient i eficaç, en constant evolució i millora, amb l'objectiu d'incrementar la satisfacció dels seus clients quant a proximitat, rapidesa de resposta i qualitat de servei”.
Esta Política de Calidad se fundamenta en los siguientes Objectius Generals:
- Conèixer i satisfer les necessitats dels nostres clients.
- Millorar de forma continuada els nivells de qualitat del nostre servei.
- Implicar i motivar a tot el personal de l'empresa en l'assoliment dels objectius definits i en la seua participació en la millora contínua.
- Detectar i proporcionar la formació adequada al personal.
- Manteniment i millora contínua del nostre sistema de Qualitat.
Per a aconseguir portar a efecte nostra política i aconseguir els objectius és absolutament necessari el suport i implicació de tot el personal de l'empresa, manifestat a través del compromís ferm i constant amb la Qualitat.
La Direcció proveirà a l'organització dels recursos tècnics, econòmics i humans necessaris per a la consecució de la seua política.
La Direcció es compromet a establir els mitjans necessaris perquè la política siga coneguda, compresa i implantada en tots els nivells de l'empresa.
La Direcció de Gestión y Servicios de Paterna S.L.U., a través d'aquest document assumeix el compromís de la Qualitat i el compliment d'aquesta Política i d'implantar tots els controls necessaris per a la consecució dels objectius fixats.